Metaverse se predstavlja kot tehnološka revolucija, ki bo spremenila vsa naša življenja, vendar lahko nova raziskava razočara tiste, ki veliko stavijo na virtualne svetove.

5 ways to build the mobile gaming metaverse | VentureBeat

Ocenjuje se, da bo do leta 2026 25 % ljudi vsaj eno uro na dan preživelo v metaprostoru bodisi zaradi dela, nakupovanja, učenja ali zabave.
Glede na to, da Meta svoj celoten poslovni model stavi na metaverse spremenila je celo svoje ime, da bi pokazala, da se ne osredotoča več na svoja družbena omrežja -, bi lahko bila ta napoved zaskrbljujoča.

What will digital marketing look like in the metaverse?

V kontekstu naj bi marca 2021 Facebook uporabljalo 35,6 % svetovnega prebivalstva, ki na njem preživi povprečno dve uri in 24 minut na dan.

ugotovitve kažejo, da bo trajalo nekaj časa, da bo javnost spoznala priložnosti, ki jih lahko prinese metaverse, in da bo stopnja sprejemanja sprva počasna.