Po podatkih družbe Activision je uspešnica v prvih desetih dneh po svetu prodala za več kot milijardo dolarjev. Prejšnji rekorder franšize Call of Duty, Call of Duty: Black Ops II, je leta 2012 potreboval 15 dni, da je presegel ta mejnik.
Activision je ob objavi dosežka povedal, da se angažiranost igralcev še naprej giblje proti severu. V prvih desetih dneh so igralci MW II preživeli več kot 200 milijonov ur in odigrali več kot milijardo tekem na konzolah Xbox, PlayStation in osebnih računalnikih.
Za zgodnji uspeh igre MW II je nedvomno ključna njena razpoložljivost na platformi Steam. To je prva igra Call of Duty po petih letih, ki je izšla na Valvejevi digitalni distribucijski platformi in ne izključno prek odjemalca Battle.net na osebnih računalnikih. Hiter pregled seznama najbolje prodajanih iger na platformi Steam pokaže, da je igra MW II na prvem mestu.
Activision jih pripravlja še več. Call of Duty: Warzone 2.0 izide 16. novembra na konzolah Xbox One, Xbox Series, PlayStation 4, PlayStation 5 in osebnih računalnikih. Brezplačna igra battle royale je neposredno nadaljevanje igre Warzone iz leta 2020 in je tehnično del igre Modern Warfare II, vendar za igranje ne zahteva osnovne igre.
https://youtu.be/r72GP1PIZa0