Predstavitev konzole PlayStation VR 2 je bila katastrofa: Sony je že prepolovil napovedi o prodaji. Cena je previsoka, iger pa je premalo.
Predstavitev konzole PlayStation VR 2 je bila katastrofalna. Prednaročila so nižja od Sonyjevih pričakovanj, zato se je odločil, da bo svoje prodajne ocene z 2 milijonov enot zmanjšal na 1 milijon. Povpraševanje se lahko še vedno spremeni, zato so bili partnerji in dobavitelji opozorjeni. Navidezna resničnost med potrošniki zaradi pomanjkanja privlačne vsebine ni bila tako priljubljena, kot so upali.
V tem sektorju prevladuje podjetje Meta, ki poleg Facebooka obvladuje tudi blagovno znamko Oculus, ki je zdaj postala Meta Quest. Meta ima 85-odstotni tržni delež, Sony pa le 1-odstotnega.
Sony s svojo prvo generacijo PSVR, ki ni dosegla niti 1-odstotnega tržnega deleža, skorajda ne dominira na tem področju. Meta (nekdanji Facebook) prevladuje s približno 85-odstotnim tržnim deležem. Sonyjev vizir za navidezno resničnost ni samostojen in stane vrtoglavih 599 evrov, za igranje pa je treba nujno dodati vsaj 450 evrov za PS5 ter vse igre in naročnine.
Skratka, več kot 1.000 evrov. Igričarska industrija je poleg omejenih poskusov, ki so skoraj vedno sami sebi namen, še vedno osredotočena na tradicionalno uživanje v vsebini. Naložbe v virtualno resničnost so omejene, število razpoložljivih naslovov pa še manjše. Skratka, potrošniki dobro vedo, da bi morali za uporabo dodatka, ki trenutno ne ponuja veliko ur vsebine, odšteti 1000 EUR.