Microsoft preiskuje težave z zmanjšano hitrostjo branja SSD po posodobitvi operacijskega sistema Windows 11.
Uporabniki so opazili, da se je hitrost branja s SSD močno zmanjšala po zadnji posodobitvi sistema Windows 11 (Windows 11 različica 22H2 – KB5023706). Sprva so poročali, da so težave omejene na SSD-je določenega proizvajalca, vendar so poznejše ugotovitve pokazale, da je problematika širša.
Nova posodobitev operacijskega sistema Windows 11, imenovana “Moment 2”, prinaša številne nove funkcije, ki izboljšujejo kakovost uporabniške izkušnje. Med drugim je bila uvedena tudi funkcija Bing Chat, ki je integrirana v iskalno vrstico aplikacije. Kljub temu je težava s hitrostjo branja SSD resna in se zdi, da se je pojavila prav s to novo posodobitvijo.
Microsoft se že zaveda težave in jo omenja v razdelku “Znane težave” na svoji spletni strani za tehnično podporo. V sistemu Windows 11, različica 22H2, lahko kopiranje velikih datotek, več gigabajtov (GB), traja dlje od pričakovanega. Težava se zdi pogostejša pri kopiranju datotek prek protokola SMB (Server Message Block), vendar lahko vpliva tudi na krajevno kopiranje datotek.
Microsoft pojasnjuje, da se zdi, da težava bolj kot na vse drugo vpliva na velike poslovne organizacije, medtem ko potrošniki, ki uporabljajo osebne računalnike v svojih domovih ali zelo majhnih pisarnah, redkeje naletijo na to težavo. Vendar pa je pomembno, da se uporabniki zavedajo morebitnih težav z zmogljivostjo SSD in spremljajo nadaljnje posodobitve s strani Microsofta, ki bi lahko odpravile to težavo.
Uporabniki, ki se srečujejo s to težavo, naj spremljajo Microsoftovo spletno stran za tehnično podporo in preverjajo, ali so na voljo popravki ali nadaljnje posodobitve. Medtem ko Microsoft preiskuje in rešuje težave z zmanjšano hitrostjo branja SSD, je ključnega pomena, da uporabniki ostanejo obveščeni in po potrebi izvedejo ustrezne ukrepe.