Fundacija Wikimedia, znana po svojem projektu Wikipedija, se je odločila sprejeti t. i. “zvočni logotip”, ki bo uporabljen za večpredstavnostno vsebino Wikipedije in drugih njenih projektov. Ideja zvočnega logotipa je primerljiva z Netflixovim “tu-dum” zvokom. Po natečaju “Sound of All Human Knowledge” je Wikimedia našla zvočni posnetek, ki predstavlja njeno poslanstvo.

Why Wikipedia wants a 'sound logo'

Zmagovalni zvočni logotip je poslal Thaddeus Osborne, jedrski inženir in glasbeni producent iz Virginije. Njegov logotip pozdravlja občinstvo v svet informacij z zvokom obračanja strani, ki se hitro prelevi v knjižnični vrtinec tipkanja, klikanja in hrupa papirja, ki obljublja ogromne količine modrosti, čemur sledi prijazno povabilo. Osborne je svoj koncept opisal kot “odprto in spodbujeno izmenjavo znanja.”

Listen to Wikipedia's Cute New Sound Logo

Osborneov prispevek je bil izbran med več kot 3.235 predlogi, ki so jih na odprtem natečaju predložili 2.094 udeleženci iz 135 držav.

 

Wikipedija je pojasnila, da se bo končni zvok vsaj delno razlikoval od vzorca, ki ga je predložil Osborne, saj bo ponovno posnet v profesionalnem studiu. Osborne bo imel priložnost sodelovati pri profesionalnem snemanju (stroški potovanja in nastanitve krije fundacija) in čaka ga še denarno nagrado v višini 2.500 USD.