LG je predstavil nov logotip podjetja, ki ima bolj ravni videz in svetlejše odtenke rdeče barve, imenovan LG Active Red. Slogan blagovne znamke “Life’s Good” se bo v večji meri uporabljal na izdelkih in njihovi embalaži, pri čemer bo uporabljena tudi nova pisava. LG si prizadeva za bolj “dinamičen in mladosten” videz, saj želi prenoviti identiteto svoje blagovne znamke.
“Močna in dosledna strategija blagovne znamke nam omogoča, da bolje predstavimo svojo ponudbo vrednosti in edinstveno identiteto, ki harmonično združuje inovativnost in toplino. Z izvajanjem nove strategije blagovne znamke želi LG postati ikonična blagovna znamka, ki bo odmevala pri potrošnikih, ki presegajo generacije in lokacije”
je povedal William Cho, izvršni direktor družbe LG Electronics
LG želi svojemu značilnemu logotipu na spletu dodati tudi več izraznosti z uporabo izraznih gibov, kot so mežikanje, nasmeh in prikimavanje.