Kitajski tehnološki mogotec Alibaba širi svoj vpliv v maloprodajnem sektorju. Njegov oddelek Freshippo, specializiran za prodajo živil, načrtuje širitev svoje mreže fizičnih trgovin po Kitajskem. To je le uvod v bolj ambiciozen načrt, ki vključuje preoblikovanje Freshippa v samostojno podjetje, ločeno od matične družbe Alibaba.

 

Freshippo

 

Freshippo, na Kitajskem bolj znan kot Hema, načrtuje odprtje 12 novih trgovin v večjih kitajskih mestih, kot so Peking, Šanghaj in Guangzhou. Omenjeni korak je del strategije, ki Freshippo vodi k formalni ločitvi od Alibaba in nastopu na pekinški borzi.

The Future of Retail: 9 Ways Alibaba is Redefining Retail Stores

Novo Bojno Polje za Kitajske E-trgovce

 

Prodaja živil postaja ključno področje za dve vodilni kitajski e-trgovini, Alibaba in JD.com. Po poročanju CNBC, je JD.com prejšnji teden ustanovil novo poslovno enoto za živila, 7Fresh, katere vodstvo je prevzel veteran iz podjetja. 7Fresh namerava združiti moč podjetja v e-trgovini in logistiki z bolj tradicionalno nakupovalno izkušnjo. Uporabniki lahko naročajo nakup živila prek spleta, ki jim jih dostavijo, ali pa obiščejo fizične trgovine, ki so s časom postale prepoznane po kakovosti svežih izdelkov.

JD.com Creates Groceries Arm as Rival Alibaba Weighs Spinoffs - Bloomberg

Usmeritev k Rasti preko Ločenih Poslovnih Enot

 

Širitev Freshippa je tri mesece po tem, ko se je Alibaba prestrukturiral v šest ločenih poslovnih enot z namenom ponovne rasti. Te enote so zasnovane tako, da pritegnejo zunanji kapital in postanejo samostojna borzno kotirana podjetja. Freshippo je bil, kot navaja CNBC, deležen posebne obravnave, kar poudarja njegov strateški pomen za skupino. To ni zgolj notranja enota, temveč ločeno podjetje pod nadzorom Alibaba. V maju je Alibaba napovedal, da bo Freshippo kotiral na borzi. Freshippo že upravlja več kot 300 trgovin v 27 kitajskih mestih.

What Is Freshippo? - YouTube