YouTube prinaša dobre novice za ustvarjalce – platforma spreminja svojo politiko upravičenosti, omogoča več ustvarjalcem, da zaslužijo za svojo prisotnost na platformi, tudi tistim z manjšim številom sledilcev. Poleg tega se bodo ustvarjalcem z manjšim številom sledilcev odprla številna orodja za pridobivanje prihodkov, ki so bila doslej rezervirana za večje kanale. Tako bo na primer mogoče zaračunati klepet.
Novi Kriteriji za Partnerski Program
Po novi politiki upravičenosti bodo ustvarjalci lahko sodelovali v partnerskem programu YouTube takoj, ko bodo dosegli 500 naročnikov, kar je točno polovica manj kot prej: zahtevanih je bilo vsaj 1.000 naročnikov. Za kratke filme ali videoposnetke so se zahteve še dodatno znižale.
Spremenjene Zahteve glede Ogledov
Ob tem so spremenjene tudi zahteve glede ogledov. Če so prej ustvarjalci vsebin potrebovali vsaj 4.000 ur ogledov, jih je zdaj dovolj 3.000. Za ustvarjalce kratkih vsebin, ki so prej potrebovali kar 10 milijonov ogledov, kar je bilo veliko, zdaj zadostujejo 3 milijoni.
Zaenkrat nove, bolj popustljive zahteve veljajo le za Združene države Amerike, Kanado, Tajvan in Južno Korejo. Drugod, na primer v Sloveniji, še vedno veljajo stara pravila.
Pomembna Opozorila glede Pravil
Pomembno je omeniti, da ta pravila veljajo za tisto, kar YouTube imenuje delitev prihodkov. Za delitev prihodkov iz oglaševanja, drugo obliko monetizacije, še vedno veljajo stare zahteve. Vendar, ko bo dosežen prvi mejnik, po izpolnitvi višjih zahtev ne bo treba predložiti druge vloge. Torej, če boste s 500 naročnikov prešli na 1000, boste samodejno upravičeni tudi do delitve prihodkov iz oglaševanja.