Po prvi najavi je bilo o projektu dolgo časa skoraj popolnoma tiho. Arkane Lyon, studio znotraj Xbox Game Studios, je z igro Marvel’s Blade (v besedilu omenjen kot Marvel’s Resilient) ciljal na akcijsko vampirsko izkušnjo, a novih konkretnih prikazov po teaserju praktično ni bilo.
Zdaj se je oglasil direktor studia Dinga Bakaba. Na vprašanje uporabnika o stanju razvoja je potrdil, da projekt normalno napreduje in da je ekipa v zadnjih mesecih zgrajeno vsebino zelo ponosna.

“Ekipa dela na polno. Vsi so zelo ponosni in dajejo maksimum,” je sporočil Bakaba. Dodal je še, naj bodo igralci potrpežljivi, ker naj bi šlo za posebno igro, ki želi doseči visoke interne standarde.
Kaj to pomeni v praksi? Za zdaj še vedno nimamo veliko oprijemljivega: po prvem teaser napovedniku niso pokazali skoraj ničesar, razen nekaj konceptnih ilustracij, ki nakazujejo nekoliko nenavaden vizualni slog za projekt, ki naj bi bil akcijska avantura s poglobljenimi simulacijskimi elementi v svetu Bladea.
My Christmas wish this year is to get SOMETHING about #Blade from the @ArkaneStudios team in Lyon! PLEASE throw us a bone! Confirmation of some kind of gameplay showcase next year, new concept art, even a tiny message about the progress on the game would go a long way!
On a… pic.twitter.com/ZDvt6sQObT
— 🗡️ TheArkaneRealm 🗡️ (@TheArkaneRealm) December 21, 2025
Po informacijah iz ozadja naj bi igra v polno produkcijo vstopila šele v 2024, zato je realno pričakovati, da na “pravi” gameplay prikaz še nekaj časa ne bo nič.
Vseeno obstaja možnost, da se kaj premakne že na Xbox Developer Direct dogodku, ki je po tradiciji načrtovan za januar 2026. Če bo tam prisoten tudi Marvel’s Blade, bi lahko končno dobili konkreten pogled na gameplay, ton zgodbe in to, kako bodo Arkaneovi “sim” sistemi dejansko delovali v praksi.
