Ali je The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered res le klasičen “remaster”? Po mnenju Brucea Nesmitha, glavnega oblikovalca izvirne igre, odgovor ni tako preprost. V nedavnem intervjuju je poudaril, da je predelava, ki jo je izvedlo podjetje Virtuos, bistveno bolj obsežna, kot je sprva pričakoval in morda celo presega pojem remasterja.
Daleč več kot le nova tekstura
»Sprva sem mislil, da gre samo za posodobitev tekstur,« je priznal Nesmith. »A v resnici so šli precej dlje – popolnoma prenovljene so animacije, uporabljen je motor Unreal Engine 5, posodobljen je sistem napredovanja, spremenjen je uporabniški vmesnik …«
Po njegovih besedah se je ekipa dotaknila prav vsakega elementa igre:
»To je impresivna količina dela. Iskreno povedano, skoraj bi potrebovali nov izraz, ker ‘remaster’ tukaj ne zveni dovolj natančno.«
Nesmith celo predlaga, da bi bilo bolj ustrezno govoriti o “Oblivion 2.0” – toliko novega in izboljšanega je v tej izdaji.
Spektakularen odziv igralcev
Igra je že ob izidu pokazala, kako močna je njena zapuščina. V nekaj urah po izdaji je presegla 141.000 sočasnih igralcev na platformi Steam, kar potrjuje, da ima Oblivion še vedno posebno mesto v srcu igralcev.
»Najprej sem ponosen,« je dejal Nesmith. »To, da igra, pri kateri sem sodeloval pred skoraj 20 leti, še vedno vzbuja zanimanje in se zdi vredna takšnega napora to nekaj pove. Bethesda je v prenovo očitno vložila veliko truda.«
Za konec je dodal:
»V tej industriji ni veliko ljudi, ki bi lahko rekli, da so bili del česa tako trajnega in vplivnega.«