Midnight Murder Club je pred tremi meseci izšla na PlayStation 5, zdaj pa je končno doživela še svoj PC port na Steamu. Igra je na prvi pogled zanimiva – povabi te v skrivnostni klub, kjer si skupaj z drugimi igralci zakrit za masko in oborožen zgolj s pištolo ter majhno svetilko. Skoraj celotna izkušnja se odvija v popolni temi, kar pomeni, da večino časa vidiš le droben krog svetlobe na sredini ekrana. To v teoriji ustvari napeto atmosfero, v praksi pa igra hitro postane monotona in rahlo dolgočasna.


Med zanimivejše ideje sodijo Wildcards, posebne “prelomne karte”, ki dodajo nepričakovane preobrate, ter sistem Guest Pass, kjer lahko povabiš prijatelje v svojo igro brez dodatnih stroškov. V kombinaciji z več načini igranja in različnimi predmeti, kot so pasti, jopiči ali celo molotovke, ima Midnight Murder Club dovolj materiala, da bi lahko bil pravi party shooter. Žal pa se ta potencial ni popolnoma izkoristil. Že na PS5 se je hitro pokazalo, da se zabava začne
ponavljati, predvsem zato, ker osnovni loop – hoja po temnih hodnikih in občasni spopadi – nima dovolj raznolikosti, da bi igralca zadržal dalj časa.


Kar se tiče PC porta: tehnično je narejen zelo solidno. Igra teče gladko, brez večjih težav, optimizacija je dobra in zdi se, da razvijalci tukaj niso naredili napake. Za sam port bi dal oceno 9/10 – a poudarjam, da gre le za tehnični vidik, ne za kvaliteto igre kot celote. Na žalost se na Steam chartih že vidi, da igra nima večjega zagona in ji baza igralcev upada.

Upam, da bo PC izdaja vseeno dala razvijalcem razlog, da igro posodobijo, dodajo več raznolikosti in poskrbijo, da Midnight Murder Club postane nekaj več kot zanimiva ideja, ki se hitro izpoje. Potencial je tam – zdaj je od njih odvisno, ali ga bodo uspeli uresničiti.
