V zadnjem času se je Spotify znašel v središču pozornosti zaradi dveh razlogov, ki sta lahko povezana. Na začetku meseca je platforma za pretakanje glasbe zasijala pod žarometi zaradi novih podražitev naročnine; pred nekaj urami pa je napovedala ponovno uvedbo funkcije direktnih sporočil, ki deluje kot povsem nova, a se je dolgoletni uporabniki morda še spominjajo.

Spotify je nedavno predstavil direktna sporočila znotraj aplikacije. Funkcija se uvaja postopno in omogoča zasebne pogovore z drugimi uporabniki ter preprosto deljenje priljubljene glasbe.
Vendar se je v zadnjih urah izkazalo nekaj drugega: sistem sporočanja v Spotifyju je v resnici obstajal že v samih začetkih, odstranili pa so ga v začetku leta 2017.
Skoraj desetletje nazaj je to orodje uporabnikom omogočalo neposredno komunikacijo v namizni aplikaciji, pošiljanje priporočil za skladbe in tekstovnih sporočil. Takrat je Spotify odstranitev upravičil z razlago, da funkcija zahteva preveč ročnega upravljanja.
Po letih je aplikacija ta sistem predelala in ga vrnila uporabniki lahko znova počnejo to, kar so že skoraj pred desetletjem, le da z nekaj sodobnimi dodatki. Zdaj je mogoče pošiljati emojije, skladbe, sezname predvajanja in besedilo; direktna sporočila bodo na voljo tako Brezplačnim (Free) kot Premium uporabnikom, z enostavnim in preglednim vmesnikom.
Težko pa je spregledati povezavo: Spotify je obudil staro funkcijo (odstranjeno, nato izboljšano in ponovno uvedeno) le nekaj dni po podražitvi naročnine Premium.
Alex Norström, sopredsednik Spotifyja, je za Financial Times dejal, da podražitve »imajo smisel« in so del »poslovnih orodij« podjetja. Po mnenju vodstva naj bi nove funkcije v celoti upravičile višje cene.
Direktna sporočila so torej način, kako v času globalnih podražitev povečati zaznano vrednost storitve občutljivo ravnotežje med novostmi in ceno za naročnike.
