XAIAOMI SU7

Električni avtomobili Xiaomi prihajajo v Evropo to je znano že nekaj časa, a vsaka nova uradna potrditev daje dogajanju dodatno težo. Tokrat je jasno sliko potrdil nihče drug kot predsednik Xiaomija, Lu Weibing, eden ključnih obrazov kitajskega tehnološkega velikana.

XAIAOMI SU7
XAIAOMI SU7

V nedavni konferenčni predstavitvi je Weibing razkril konkretne podatke o uspehu avtomobilske divizije podjetja. Drugo četrtletje letošnjega leta je za Xiaomi zaključeno z zgodovinskim rekordom: 116 milijard juanov prihodkov (več kot 13 milijard evrov), kar pomeni kar 30,5-odstotno rast v primerjavi z lanskim letom.

Poleg tega je podjetje v tem obdobju dostavilo 81.302 avtomobile, skoraj trikrat več kot v enakem obdobju lani. Rast Xiaomijeve avtomobilske divizije je torej nesporna. Prihodki so se na letni ravni povečali za kar 233,9 %, obenem pa so močno znižali tudi operativne izgube na približno 300 milijonov juanov (okoli 35 milijonov evrov).

Med vsemi temi številkami pa je bila izrečena tudi ključna informacija: Lu Weibing je ponovno potrdil, da Xiaomi Auto v Evropo uradno prihaja leta 2027. Podjetje je to navedlo že prej, zdaj pa so ta cilj dodatno poudarili na najvišji ravni. Prve mednarodne partnerstva za izstop iz kitajskega trga naj bi bila že v teku, a gre za strateški proces, ki zahteva premišljen pristop in natančno izvedbo.

XAIAOMI SU7
XAIAOMI SU7

V pregledu rezultatov je Weibing poudaril tudi, da pametni telefoni še naprej ostajajo temeljni steber Xiaomijevega poslovanja v drugem četrtletju 2025 so zabeležili 45,52 milijarde juanov prihodkov in več kot 42 milijonov prodanih naprav. Vlaganja v raziskave in razvoj so se povečala za 41,2 % glede na lansko leto, pri čemer podjetje stavi na inovacije zlasti po uspehu modela Xiaomi XRING O1, za katerega je že v pripravi naslednik.

Na koncu velja omeniti še eno pomembno številko: prihodki od prodaje gospodinjskih aparatov so narasli za 66,2 % v primerjavi z letom prej. Kljub rasti pa predsednik Xiaomi poudarja, da podjetje ne namerava tekmovati v vojni z nizkimi cenami, temveč stavi na kakovost in dolgoročno strategijo.