YouTube je na nedavnem dogodku YouTube Brandcast napovedal pomembne spremembe glede prikazovanja oglasov na svoji aplikaciji, ki se uporablja na pametnih televizorjih, konzolah in drugih povezanih napravah. Odkrito je bilo, da bodo najbolj priljubljene vsebine, ki se prikazujejo na teh napravah, kmalu začele vključevati 30-sekundne oglase, ki jih ni mogoče preskočiti. Uporabniki bodo morali te oglase ogledati v celoti, preden bodo lahko dostopali do svojih želenih videoposnetkov.
YouTube Cilja na Povečanje Ogledov na Televiziji
Cilj YouTuba za uvedbo teh sprememb je izkoristiti povečanje števila ogledov na televizijskih zaslonih. Izvršni direktor YouTuba, Neal Mohan, je poudaril, da vse več ljudi izbira YouTube za gledanje na večjih zaslonih.
Preizkušanje Nove Vrste Oglaševanja: Pasica ob Prekinitvi Videoposnetka
Poleg nepreskočljivih oglasov YouTube uvaja še eno vrsto oglaševanja, ki je posebej prilagojena za uporabo na televiziji. Gre za oglasno pasico, ki se prikaže, ko se videoposnetek prekine. Ta funkcija, imenovana “doživetja ob ustavitvi”, bo ob prekinitvi videoposnetka prikazala oglas, ki ga lahko uporabnik odstrani s klikom na gumb “zapri”.
Posledice za Oglaševalce, YouTube in Uporabnike
Namen teh sprememb je, da bi oglaševalcem ponudili večjo izpostavljenost in ustvarili nove priložnosti za monetizacijo za YouTube. Medtem ko to predstavlja odlično novico za podjetja in za YouTube, pa za gledalce predstavlja manj dobrodošlo spremembo. Gledanje YouTube videoposnetkov na televiziji bo verjetno postalo bolj neprijetna izkušnja.