Sam Lake, kreativni direktor podjetja Remedy, je v nedavnem intervjuju za IGN razkril nekaj zanimivosti o razvoju priljubljene igre Alan Wake 2. Med mnogimi podrobnostmi je delil tudi ozadje nenavadnih in strašljivih sekvenc v končnih prizorih igre.
V enem od posebnih segmentov intervjuja je Lake pojasnil, da so ustvarili prizore, v katerih se protagonist Alan Wake prikaže kot mrtev. To pripovedno sredstvo je bilo zasnovano, da bi igralcem dalo občutek podoben Sauronovemu oku iz Gospodarja prstanov – kot da so entiteta, ki od zunaj opazuje dogajanje v igri.
Alan Wake 2 v primerjavi s predhodnikom
Igra Alan Wake 2 je požela odlične ocene mednarodne kritike in se v primerjavi s svojim predhodnikom predstavlja kot popolnoma prenovljena pustolovščina. Številne novosti tako v strukturi kot v izkušnji igranja in vzdušju igre so bile uvedene. Posebej je poudariti, da je Alan Wake 2 temačnejši in bolj strašljiv kot njegovo prvo poglavje, z vključenjem grozljive strukture o preživetju, dvema glavnima junakoma in pripovedno komponento v osrčju igralne izkušnje.
Alan Wake 2 je že na voljo za igralce na PC, PS5 in Xbox Series X/S. Igralci se lahko veselijo številnih prihajajočih posodobitev, ki bodo obogatile že tako bogato izkušnjo. V načrtu so brezplačne posodobitve in dve plačljivi razširitvi, ki bodo kmalu na voljo.