Prvi del serije Astro Bot videoiger je izšel leta 2018. Imenuje se Astro Bot Rescue Mission, razvila ga je ekipa Asobi iz japonskega studia, izdali pa so ga Sony Interactive Entertainment za PlayStation 4.
V vlogi kapitana Astra se igralci podajo na pustolovščino skozi vrsto živahnih, barvitih in vse bolj zahtevnih stopenj. Kritiki so igro pohvalili zaradi ustvarjalne uporabe virtualne resničnosti, ki je žanru platformnih iger dodala svež in poglobljen preobrat, ter zaradi raznolike in domiselne zasnove ravni, ki je igralce pritegnila od začetka do konca.
Njeno nadaljevanje, Astro’s Playroom, je bilo izdano leta 2020 kot prednameščena igra na vseh konzolah PlayStation 5 in je bilo čudovit prikaz zmogljivosti novega sistema, hkrati pa je nadaljevalo čar in inovativnost svojega predhodnika. Zdaj se ekipa vrača s tretjim delom v seriji, preprosto poimenovanim „Astro Bot“, ki obljublja, da bo prinesel še eno očarljivo platformno izkušnjo, ki bo gradila na zapuščini prejšnjih naslovov.
O ASTRO BOT IGRI:
Živahna, barvita in polna prikupnih bitij igra je takoj pritegnila mojo pozornost, ko sem stopil na tropski otok v uvodni fazi. Šarm teh prikupnih robotskih živali je bil tako neustavljiv, da sem se skoraj počutil krivega, ker sem jih poskušal udariti, vendar me je premagala radovednost, zato sem poskusil in videl, kaj se bo zgodilo. Med napredovanjem skozi igro boste postopoma spoznavali nove mehanike, prilagojene posameznim fazam, pri tem pa si boste prizadevali za cilj, znan iz prejšnjih iger: iskanje in reševanje svojih kolegov robotov Astro. Nekateri od teh robotov lahko celo vzbudijo občutek nostalgije, saj se spretno sklicujejo na like iz različnih ikoničnih iger od PlayStationa.
Ne morem mimo dejstva, da je ta igra ena izmed najlepših in najbolj detajliranih, kar sem jih kdaj igral. Vsak droben list, najmanjši kamenčki, pesek s svojimi finimi zrni – vse te malenkosti so izjemno natančno in skrbno oblikovane. Svetloba in sence v tej igri so prav tako izjemno dodelane, kar omogoča popolno potopitev v igro. Vendar pa ni le grafika tista, ki te popolnoma prevzame, temveč tudi vibracije v DualSense kontrolerju. Kamor koli se tvoj mali robotek premakne, ali udari, skoči – vse to lahko občutiš prek kontrolerja, kot da bi ves ta čudoviti svet dejansko držal v rokah.
Obstajajo tudi misije, kjer moraš pihniti v mikrofon kontrolerja, da napreduješ ali odstraniš liste, kar igri doda še dodatno plast realizma in interaktivnosti – nekaj, kar se mi zdi, da smo v sodobnih igrah nekoliko izgubili. Seveda, igra je zasnovana specifično za PlayStation, kar pojasni, zakaj so vibracije v DualSense kontrolerju tako izjemno dovršene, vendar je kljub temu treba poudariti, kako neverjetno dobro so to izvedli.
Če razmišljate o nakupu PlayStation 5, vam to igro ne morem dovolj priporočiti. Pokaže vam vse, kar ta konzola zmore, in še več. Poleg tega pa vas povleče v čudovito zgodbo in prelep svet, ki ga boste želeli raziskovati znova in znova.
Resnično cenim igre, v katerih je doseženo popolno ravnovesje med izzivom in preprostostjo, saj ponujajo ravno dovolj težav, da vas ohranijo v zanimanju, ne da bi vas preobremenile z zapletenimi kombinacijami gumbov. Eden od vidikov, ki mi je bil najbolj všeč, je bil, da vsak svet predstavi nov niz mehanik, ki se ne kopičijo; to vam omogoča, da se osredotočite na obvladovanje določene poteze in njeno uporabo v različnih scenarijih v določenem svetu. To je osvežujoč pristop, ki ohranja igranje vznemirljivo in obvladljivo.
Številni igralci so na spletu izrazili podobne občutke in poudarili, da igra Astro Bot resnično pokaže vse zmožnosti krmilnika PlayStation 5, zlasti kar zadeva zvočne povratne informacije in otipne občutke. Pozornost do podrobnosti je izjemna – na primer, ko se vaš lik potopi v vodo, je subtilna sprememba povratnih informacij skoraj otipljiva. Če želite v celoti ceniti te potopitvene učinke, je pravzaprav bolje igrati brez slušalk, saj lahko povratne informacije krmilnika prevzamejo osrednjo vlogo.