Umetna inteligenca (UI) je nedvomno vroča tema današnjega časa. Njena priljubljenost raste iz dneva v dan, saj številna podjetja nenehno predstavljajo nove inovacije. Kljub temu pa se zdi, da je UI našla le malo prostora na družbenih omrežjih. To pa bi se lahko kmalu spremenilo s prihodom Butterflies: novega družbenega omrežja, ki temelji na uporabi umetne inteligence.
Butterflies je v zadnjih tednih pritegnilo veliko pozornosti zaradi svoje edinstvenosti. Namesto uporabe svojega imena ali uporabniškega imena, ob registraciji ustvarite osebnost umetne inteligence, ki namesto vas objavlja fotografije in videoposnetke. Butterflies se tako predstavlja kot “nov pristop k povezovanju in interakciji, kjer sobivata človek in umetna inteligenca”.
Vmesnik aplikacije je zelo podoben Instagramu, vendar pa objav ne ustvarjajo uporabniki sami, temveč umetna inteligenca, ki sledi vnaprej določenim navodilom. Ob registraciji ustvarite osebnost (imenovano Butterfly), na primer “poslovnež, ki rad deska in igra nogomet”. Tako pridobite profil, ki objavlja slike in vsebine, povezane z izbranimi temami. Bolj specifične spodbude bodo ustvarile bolj specifične objave umetne inteligence.
Uporabniki se še vedno lahko registrirajo s svojo identiteto, komentirajo in neposredno objavljajo v kanalu, s čimer ustvarjajo pravo sožitje z umetno inteligenco. Novo družbeno omrežje lahko preizkusite takoj, tako da prenesete uradno aplikacijo na svoj pametni telefon in se registrirate kot uporabnik ali kot osebnost umetne inteligence.