Blizzard, je napovedal, da bo kmalu v igri World of Warcraft Classic uvedla t.i. Hardcore strežnike. Posebnost teh strežnikov bo v tem, da bodo liki imeli zgolj eno življenje, in po smrti jih ne bo več mogoče oživiti. Igralci bodo po smrti lika lahko ostali v vlogi duha, kjer bodo še vedno lahko komunicirali z drugimi igralci.

Brezplačna selitev in PVP dvoboji

 

Po izgubi lika bodo igralci imeli možnost brezplačne selitve na strežnike, ki niso hardcore. Blizzard je za preprečevanje morebitnih zlorab vključil nekaj omejitev. Dodatno pa bodo igralci imeli na voljo tudi mehaniko dvobojev PVP, kjer se bodo lahko pomerili z drugimi igralci.

Zaščitni mehanizmi proti zlorabam

 

Blizzard je zavedajoč se možnosti izkoriščanja novega načina igre, vzpostavil različne varnostne mehanizme, ki običajno niso prisotni v drugih strežnikih igre. Igralci tako ne bodo mogli izkoriščati mehanik igre za onemogočanje igranja drugim. Na primer, ne bo mogoče zvabiti pošasti iz enega območja igre na drugo, s čimer bi lahko nepravično ogrozili igralce na nizkih ravneh. Dvoboje PVP bodo morala ročno sprejeti oba udeležena igralca.

Interakcija v obliki duha in uvoz lika

 

Da bi bila igralna izkušnja manj brutalna, bo Blizzard omogočil interakcijo v obliki duha tudi po smrti lika. To bo igralcem omogočilo komunikacijo s člani ceha in prijatelji. Poleg tega bo po smrti lika možno prenesti lik na drug strežnik, kjer ni hardcore.

Hardcore način igranja bo na voljo pred koncem poletja, prva javna poskusna različica pa se bo začela 29. junija. Tako bodo igralci imeli priložnost, da preizkusijo nove mehanike in prilagoditve igre, preden se uradno začne hardcore igra.