Poročila kažejo, da je HONOR v tretjem četrtletju 2023 zasedel vodilno pozicijo na kitajskem trgu pametnih telefonov.
V tretjem četrtletju letošnjega leta je HONOR, glede na nedavna poročila tržnih analitikov, ponovno zasedel vrhunsko mesto na kitajskem trgu pametnih telefonov. Analize podjetij Counterpoint, Canalys in IDC so HONOR označile kot vodilno znamko v tržnem deležu, s posebnim poudarkom na njihovi strategiji ponudbe cenovno ugodnih izdelkov srednjega razreda.
Poročilo Counterpoint je posebej poudarilo, da je HONOR svojo pozornost usmeril v ponudbo cenovno dostopnejših izdelkov srednjega razreda z atraktivnimi promocijskimi cenami za trgovce na drobno in potrošnike. Takšna strategija je HONORju omogočila, da na trgu vodi z 18,3-odstotnim deležem, predvsem zahvaljujoč nedavno predstavljenima modeloma pametnih telefonov, HONOR X50 in HONOR 90.
Serija HONOR X50
Serija HONOR X50 je prinesla nov zagon na trg, z osredotočenostjo na izboljšanje vzdržljivosti kot novo edinstveno prodajno točko. Ta poteza je dodatno spodbudila pošiljke v tretjem četrtletju.
HONOR ni zgolj okrepil svojega položaja v segmentu standardnih pametnih telefonov, ampak je pokazal tudi ambicije v rastočem segmentu preklopnih pametnih telefonov. Z inovativnimi modeli, kot sta HONOR V in Magic Vs2, ponuja potrošnikom raznolike specifikacije in cenovne razrede naprav. IDC je poudaril, da so novi zložljivi modeli HONOR izboljšali svoj položaj v segmentu višjega razreda pod 600 dolarjev.
HONOR Magic V2
Poleg tega se je model zložljivega pametnega telefona HONOR Magic V2 v tretjem četrtletju 2023 na Kitajskem uvrstil na prvo mesto med vsemi zložljivimi napravami, kar kaže na rast in inovativnost, ki jo HONOR prinaša na trg pametnih telefonov.