Huawei Mate X5

Huaweijev bliskovit vzpon na trgu zložljivih pametnih telefonov ni le začasen preblisk, temveč trajen trend, ki ga potrjujejo najnovejši podatki. Po udarcu, ki ga je podjetje utrpelo zaradi prepovedi v ZDA, se Huawei uspešno vrača med vodilne blagovne znamke v industriji. Drugo četrtletje leta 2024 je prineslo impresivne rezultate na Kitajskem, kjer je podjetje ponovno pridobilo pomemben tržni delež.

vendite smartphone pieghevoli q2 2024

Po podatkih analitikov iz raziskovalnega centra IDC se je prodaja zložljivih pametnih telefonov na Kitajskem v primerjavi z istim obdobjem lani povečala za 104 %, pri čemer je glavno zaslugo za to pripadal Huawei. V prvem četrtletju leta 2023 je Huawei obvladoval 27 % trga, v drugem četrtletju leta 2024 pa je ta delež narasel na 41,7 %. Od 2,57 milijona prodanih enot v obdobju od aprila do junija je skoraj polovica pripadala modelom Mate X5 in Pocket 2.

Poleg Huaweija sta se na stopničkah znašla še podjetji Vivo in Honor, z 23,1 % oziroma 20,9 % tržnim deležem, kar je skoraj polovico manj od Huaweija. Na četrtem mestu je OPPO z 8,4 %, sledijo pa Samsung (3 %), Xiaomi (1,4 %), ZTE (0,9 %) in Lenovo (0,7 %).

Čeprav je Huawei praktično izključen iz zahodnega trga, njegovi dosežki na Kitajskem kažejo na velik vpliv na svetovnem merilu. Z napovedano predstavitvijo cenejšega modela Huawei Nova Flip se pričakuje, da bo podjetje še povečalo svoj tržni delež, saj novi modeli kljub visoki ceni pritegnejo veliko pozornosti.