Črni petek velja za enega najpomembnejših nakupovalnih dni v letu, ko se potrošniki podajo v lov za najboljšimi ponudbami. A nova raziskava, ki jo je izvedlo tehnološko podjetje HONOR, razkriva, da številni Evropejci, ujeti v nakupovalno mrzlico, pogosto spregledajo ključne strategije, ki bi jim omogočile še večje prihranke.
Raziskava, v kateri je sodelovalo 9.000 odraslih, je pokazala, da kar 65 % nakupovalcev ne more reči ne privlačnim popustom. To jih spodbuja k uporabi iznajdljivih taktik, kot je ustvarjanje več e-poštnih naslovov za pridobitev dodatnih popustov ali izkoriščanje ponudb, namenjenih novim strankam.
Še posebej zanimivo je, da 43 % vprašanih uporablja tri ali več e-poštnih naslovov izključno za iskanje najboljših ponudb. Povprečen potrošnik na črni petek preživi skoraj tri ure, medtem ko pregleduje vsaj pet zavihkov naenkrat, da bi našel najbolj ugodne cene.
Čeprav je skoraj polovica vprašanih (41 %) priznala, da redno nakupuje med črnim petkom ali spletnim ponedeljkom, številni še vedno zamujajo pomembne priložnosti za dodatne prihranke. Ključne ugotovitve raziskave so pokazale:
- Le 15 % nakupovalcev lovi polnočne popuste, ko trgovci pogosto aktivirajo najbolj ekskluzivne ponudbe.
- Manj kot 10 % vprašanih si vnaprej ustvari uporabniške račune pri priljubljenih trgovcih, kar bi lahko poenostavilo postopek nakupa in zmanjšalo tveganje, da zamudijo hitro razprodane izdelke.
- Samo četrtina potrošnikov uporablja spletne strani za primerjavo cen, čeprav te pogosto pomagajo najti najboljše ponudbe.
Pripravljeni na odrekanje za dodatne prihranke
Želja po večjih prihrankih je med potrošniki tako močna, da so številni pripravljeni spremeniti svoje vsakodnevne navade. Raziskava je pokazala, da bi:
- 45 % vprašanih prenehalo jesti v restavracijah,
- 34 % opustilo naročanje dostave hrane,
- 30 % omejilo obiske kavarn,
- skoraj četrtina pa zmanjšala število naročnin, da bi si lahko privoščili več nakupov v času črnega petka.
Tehnološke rešitve za pametno nakupovanje
V času, ko so potrošniki preobremenjeni z obilico ponudb, tehnološke rešitve, kot jih ponuja telefon HONOR 200 Pro, olajšajo iskanje in izkoriščanje popustov. Raziskava je razkrila, da:
- Več kot tretjina uporabnikov poroča o težavah z napravami med iskanjem popustov.
- 20 % vprašanih se počuti preobremenjenih zaradi velikega števila ponudb.
- Vsakega šestega moti počasno delovanje naprav.
HONOR 200 Pro s svojo inovativno funkcijo Magic Portal, ki temelji na umetni inteligenci, predvideva želje uporabnikov in omogoča enostaven dostop do več aplikacij ter spletnih trgovin. Funkcija prepozna, kdaj uporabnik išče popuste, in omogoča hitrejše iskanje ter bolj intuitivno nakupovanje.
Ena izmed ključnih funkcij telefona HONOR 200 Pro je Circle to Search, ki omogoča hitro iskanje informacij o kateremkoli izdelku na zaslonu. Uporabniki lahko z obkrožanjem, označevanjem ali klikanjem na besedilo, slike ali videoposnetke takoj poiščejo dodatne informacije, ne da bi morali preklapljati med aplikacijami.
Ali ste na Instagramu opazili izdelek, ki vam je všeč, in ga želite poiskati po znižani ceni? Magic Portal omogoča, da povlečete sliko na stran zaslona, kjer vas usmeri do ustreznih nakupovalnih aplikacij, prilagojenih vašim preferencam.