Generativna umetna inteligenca doživlja vse večjo priljubljenost, kar opažamo tudi v pristopih velikih svetovnih blagovnih znamk. Te se namreč vse bolj odločajo za uporabo te tehnologije v svojih marketinških strategijah. Ena izmed takih znamk je tudi podjetje Coca-Cola, ki je za najnovejšo omejeno serijo svoje znamenite brezalkoholne pijače izkoristilo umetno inteligenco podjetja Stable Diffusion.
Coca-Cola je nedavno izdala novo omejeno serijo pijače, imenovano Coca-Cola Y3000. Obliko futuristične pločevinke so razvili s pomočjo generativne umetne inteligence, medtem ko je okus pijače opisan kot “skrivnosten”. Zanimivo je, da v tem primeru za razvoj okusa umetna inteligenca ni bila uporabljena.
Izjava Vodstva
Oana Vlad, višja direktorica pri Coca-Coli, je v zvezi s tem povedala:
“Upamo, da bo Coca-Cola leta 3000 še vedno tako pomembna in osvežujoča kot danes. Zato smo si postavili izziv raziskovanja novega koncepta, kakšna bi lahko bila Coca-Cola prihodnosti.”
Podjetje je za piko na i razvilo tudi aplikacijo, ki uporabnikom s pomočjo umetne inteligence prikazuje, kako bi lahko svet izgledal v letu 3000. Aplikacija je bila oblikovana v enakem slogu kot pločevinka Coca-Cola Y3000 in jo je možno prenesti na uradni spletni strani.