LinkedIn nadgrajuje svojo paleto umetne inteligence z orodji, ki uporabnikom omogočajo ustvarjanje vsebine za profile in opise delovnih mest. Ta novost bo uporabnikom pomagala izboljšati svoje profile ter olajšala in pospešila proces zaposlovanja.
Prvo orodje bo analiziralo uporabniške profile, da bi prepoznalo znanja in izkušnje ter ustvarilo predlagane kopije ali povzetke za dopolnitev profila. LinkedIn sicer uporabnike spodbuja, da preverijo in uredijo vsebino, ki jo je ustvarilo orodje, da bi zagotovili točnost in skladnost z njihovimi dejanskimi izkušnjami. Testiranje orodja se začenja danes, v prihodnjih mesecih pa bo dostopno vsem naročnikom storitve LinkedIn Premium.
Drugo orodje za zaposlovanje je namenjeno poenostavitvi in pospešitvi pisanja opisov delovnih mest. Delodajalci bodo posredovali informacije o delovnem mestu, vključno z naslovom in imenom podjetja, LinkedInovo orodje pa bo nato ustvarilo osnutek opisa, ki ga bo lahko delodajalec uredil po želji.
Časopis The Verge opozarja, da avtomatizacija zaposlitvenih postopkov ni nova praksa in da je morda vašo prijavo za delovno mesto že pregledal stroj, ki je iskal ustrezne ključne besede ali ocenjeval kandidate. LinkedInova lastna orodja za zaposlovanje že leta uporabljajo umetno inteligenco za predlaganje ustreznih kandidatov.
Uvedba orodij za izboljšanje profilov in opisov delovnih mest je le ena izmed številnih funkcij, ki jih LinkedIn ponuja na področju umetne inteligence. Pred kratkim je podjetje napovedalo uporabo AI sistemov za ustvarjanje namigov za sodelovalne članke, ki jih lahko dopolnjujejo človeški uporabniki. Matična družba LinkedIn, Microsoft, pa vlaga milijarde dolarjev v OpenAI, razvijalca ChatGPT in osnovnih modelov GPT, ki so del orodij, ki jih ponuja LinkedIn.