V drugem četrtletju leta 2023 je Xiaomi dosegel prilagojeni čisti dobiček v višini 5,1 milijarde CNY, kar predstavlja 147-odstotno rast v primerjavi z istim obdobjem lanskega leta. Skupni prihodki so narasli za 13,2 % na 67,4 milijarde CNY, kar je najvišji znesek od konca leta 2021.

How Xiaomi Makes Money: Selling Smartphones and Connected Devices

Podjetje je vztrajno sledilo svoji ključni strategiji, imenovani “dvojni poudarek na obsegu in dobičkonosnosti”. Ta strategija je obrodila sadove v obliki rekordno visokih marž bruto dobička (21 %) in nižjih operativnih stroškov (10,2 milijarde CNY, -2,3 % YoY).

 

Rast na področju pametnih telefonov

 

Na področju pametnih telefonov je Xiaomi zabeležil maržo bruto dobička v višini 13,3 %, kar je nov rekord. Po podatkih družbe Canalys je podjetje povečalo svoj globalni tržni delež na 12,9 %. V Evropi in na Bližnjem vzhodu je zasedlo drugo mesto po številu dobav pametnih telefonov.

Xiaomi rezultati
Xiaomi rezultati

Internet stvari in pametni dom

 

Na področju naprav interneta stvari in življenjskega sloga so prihodki znašali 22,3 milijarde CNY, kar je 12,3-odstotno povečanje glede na prejšnje leto. Podjetje je v tem segmentu povečalo število povezanih naprav za 24,2 % na 654,5 milijona.

 

Internetne storitve in oglaševanje

 

Povečanje števila uporabnikov MIUI je prispevalo k rasti prihodkov od internetnih storitev na 7,4 milijarde CNY. Podjetje je na področju oglaševanja zabeležilo 13-odstotno rast, s prihodki v višini 5,1 milijarde CNY.

Xiaomi rezultati
Xiaomi rezultati

Prihodnji koraki in trajnostni razvoj

 

Za dolgoročno rast in trajnostni razvoj podjetje ostaja osredotočeno na optimizacijo upravljanja zalog in izboljšanje notranje učinkovitosti. Obilje denarnih sredstev v višini več kot 113,2 milijarde CNY dodatno krepi finančno stabilnost podjetja.

Xiaomi rezultati
Xiaomi rezultati

V drugem četrtletju 2023 je Xiaomi dosegel izjemne rezultate v vseh segmentih poslovanja, kar potrjuje uspešnost njegove strateške usmeritve. S poudarkom na premiumizaciji, optimizaciji stroškov in širitvi internetnega ekosistema podjetje nenehno krepi svoj položaj na globalnem tehnološkem trgu