V intervjuju za IGN je Vince Zampella iz podjetja Respawn razkril prve informacije o novi igri iz serije Battlefield, ki je trenutno v razvoju. Poleg prve uradne slike igre je Zampella razkril tudi podrobnosti o okolju, v katerem bo igra postavljena, in približno obdobje njenega izida.
Glavna usmeritev nove igre Battlefield je vrnitev k osnovam in prepoznavnim značilnostim, ki so serijo naredile priljubljeno. Zampella je poudaril, da bo nova igra povrnila klasične elemente večigralske strelske igre podjetja Electronic Arts, s poudarkom na pristnem doživetju, ki ga oboževalci pričakujejo.
Eden izmed ključnih elementov, ki se vrača, je okolje s sodobno tematiko, skupaj s spletnimi zemljevidi, ki omogočajo igranje do 64 sočasnih igralcev. To je bila ena izmed najbolj priljubljenih lastnosti starejših iger serije Battlefield. Poleg tega se vrača tudi sistem, ki temelji na razredih, kar je še ena značilnost, ki je dolga leta opredeljevala serijo.
Zanesljivi vir Tom Henderson je na portalu Insider-Gaming razkril še nekaj neuradnih podrobnosti. Po njegovih besedah bo nova igra Battlefield vključevala dva glavna načina igranja: klasični “Battle Royale” in nov način “Gauntlet”, kjer ekipe sodelujejo v misijah, osredotočenih na izpolnjevanje različnih ciljev, kar bo vplivalo na točkovanje.
Kar zadeva datum izida, razvijalci trenutno ciljajo na leto 2025, čeprav natančnih informacij še ni na voljo.
Po mešanih odzivih na igro Battlefield 2042 se je Electronic Arts odločil za temeljito prenovo razvojnih ekip in pristopa k produkciji novega poglavja. Vince Zampella je imel ključno vlogo pri tej reorganizaciji, kar naj bi pripeljalo do igre, ki bo kakovostna in se bo vrnila k svojim koreninam.
Nova igra Battlefield torej obljublja vrnitev k tistemu, kar je serijo naredilo tako priljubljeno, in uvaja sveže ideje, ki bi lahko pritegnile nove igralce. V pričakovanju dodatnih podrobnosti lahko ljubitelji serije le upajo, da bo to poglavje izpolnilo njihova pričakovanja.