Google v zadnjem času uvaja številne spremembe in izboljšave v svoji trgovini Play Store, da bi uporabnikom ponudil še boljšo izkušnjo. Spodaj so predstavljene ključne novosti.
Izboljšana navigacija z novo spodnjo vrstico
Google preizkuša novo zasnovo, ki omogoča lažjo in hitrejšo navigacijo po trgovini Play Store na operacijskem sistemu Android. Zanimivo je, da ta nova zasnova temelji na delno stalni spodnji vrstici s hitrimi povezavami, ki vodijo do glavnih razdelkov trgovine. Te spremembe so omogočene na strežniški strani, kar pomeni, da uporabniki morda ne bodo potrebovali nobenih posodobitev za dostop do novih funkcij.
Prejšnja zasnova je imela spodnjo vrstico s štirimi ikonami, ki je izginila ob prehodu iz glavnega kanala. Vendar pa bo novi dizajn morda kmalu vključeval polstalno vrstico, ki bo bistveno poenostavila navigacijo. Vrstica bo obsegala ikone, kot so: Igre, Aplikacije, Ponudbe in Knjige ter bo skoraj vseprisotna.
Nekatere strani, kot so rezultati iskanja, upravljanje aplikacij in prenosi v teku, pa morda ne bodo vključevale nove spodnje vrstice, da bi se osredotočili na najpomembnejše informacije.
Optimizacija za večje naprave
Google je nedavno razkril novo zasnovo trgovine Play Store, ki je še posebej prilagojena napravam z večjimi zasloni, kot so tablični računalniki.
Temnejši način za večje udobje in varčevanje z energijo
Google prav tako uvaja še temnejši temni način, ki ne le da ščiti oči uporabnikov in zmanjšuje obremenitev, temveč tudi pomaga varčevati z baterijo. Zanimivo je, da je ta novi temni način zelo podoben “črni barvi AMOLED”, čeprav je mogoče takšne odtenke doseči le s posebno tehnologijo zaslona. Novi temni način je trenutno v fazi testiranja in bo verjetno kmalu na voljo vsem uporabnikom sistema Android.