Razvoj večigralske različice priljubljene videoigre “The Last of Us” je bil uradno preklican, kar je povzročilo razočaranje med oboževalci. Ta novica je prišla nepričakovano, saj je bila igra že dolgo v pričakovanju.
Podjetje Naughty Dog, znano po svojih uspešnicah za enega igralca, je v svojem blogu objavilo, da so se zaradi velikih stroškov in produkcijskih obveznosti odločili ustaviti projekt.
“Pri začetku polne produkcije je postal jasen velikanski obseg naših ambicij,” so zapisali. “Za objavo in podporo igre The Last of Us Online bi morali uporabiti vse vire našega studia, kar bi vplivalo na razvoj prihodnjih iger.”
Projekt, ki je bil v razvoju že več let, se je soočal z različnimi izzivi. Kljub temu, da so oboževalci dolgo čakali na več informacij, so bile v javnost posredovane le konceptne slike in nejasne podrobnosti. V začetku letošnjega leta so se pojavile govorice o zamudi projekta, ki so se na koncu izkazale za resnične.
Naughty Dog je pojasnil, da so se soočali z odločitvijo: razvijati večigralske igre ali nadaljevati s specializacijo za igre za enega igralca.
“Pred nami sta bili dve poti,” so dodali. “Odločili smo se, da bomo ostali zvesti našemu odtisu in nadaljevali z razvojem iger za enega igralca, ki so postale naš zaščitni znak.”