Aplikacija Threads, predstavljena kot konkurenca Twitterju, je ob svojem začetku požela veliko zanimanje uporabnikov. Zahvaljujoč enostavni registraciji preko poverilnic Instagrama je ta novinec v svetu družbenih omrežij hitro podrlo številne rekorde, saj je v zelo kratkem času privabil več kot 100 milijonov uporabnikov. Kljub temu uspeh, podobno kot pri nekaterih drugih družbenih omrežjih v zadnjih treh letih, ni trajal dolgo.

 

Padec števila aktivnih uporabnikov

 

Nedavna poročila so nakazovala, da je kljub hitremu dosegu 100 milijonov registracij dejansko število aktivnih uporabnikov zelo majhno. Študija, ki jo je izvedlo podjetje SimilarWeb, poudarja, da se upad priljubljenosti dogaja hitreje, kot so prvotno predvidevali.

 

V enem mesecu se je število aktivnih uporabnikov, ki uporabljajo Threads na Androidu, zmanjšalo s 49,3 milijona na vsega 10,3 milijona.

Podrobna analiza padca

 

Poročilo SimilarWeb, ki se osredotoča predvsem na podatke za platformo Android, razkriva nekaj zanimivih ugotovitev. Na primer, 7. julija je aplikacija Threads za Android dosegla vrhunec s 49,3 milijona dnevno aktivnih uporabnikov globalno. V zgolj mesecu dni se je ta številka strmoglavila na 10,3 milijona. V ZDA je aplikacija 7. julija zabeležila vrh s 2,3 milijona dnevno aktivnih uporabnikov, ki pa se je do 7. avgusta zmanjšalo na 576.000.

 

Analiza časa uporabe

 

Kar se tiče časa uporabe, so uporabniki globalno v začetku aplikacijo Threads v povprečju uporabljali 14 minut na dan, medtem ko je bil v ZDA ta čas celo 21 minut. Vendar se je v približno enem mesecu ta čas zmanjšal na vsega 3 minute. Za primerjavo: aplikacija X (prej znana kot Twitter) na Androidu beleži več kot 100 milijonov dnevno aktivnih uporabnikov s povprečno uporabo 25 minut na dan.

Čeprav morda ne bomo nikoli videli MMA dvoboja med obema tehnološkima mogotcema, se zdi, da je Elon Musk na področju družbenih omrežij morda že premagal Marka Zuckerberga.