Glede na analizo, ki so jih naredili Digital Foundry, bi lahko nova konzola PS5 Pro za nekatere večplatformne igre prekosila zmogljivost osebnih računalnikov. Strokovnjaki Digital Foundry namreč opozarjajo, da se določeni naslovi na PC-jih pogosto soočajo s težavami pri optimizaciji, kar vodi v zatikanje in slabo uporabniško izkušnjo. V takšnih primerih bi lahko PS5 Pro postal boljša izbira za igralce.
Ena od največjih težav, ki se na računalnikih pojavljajo pri določenih igrah, je zatikanje, povezano s predkompiliranjem senc. To je težava, na katero Digital Foundry redno opozarja. Gre za proces, ki lahko povzroči občutne zamike in motnje v prikazu igre, kar negativno vpliva na gladkost igranja. Ravno te težave bi lahko PS5 Pro rešil, saj je konzola zasnovana posebej za gladko delovanje večine iger.
PS5 Pro bo uporabljal napredno tehnologijo za izboljšanje ločljivosti, imenovano PlayStation Spectral Super Resolution. Ta tehnologija je po mnenju Digital Foundry kakovostno boljša od AMD-jeve FSR, ki jo uporabljajo številni računalniki. S to tehnologijo bi lahko PS5 Pro dosegal boljšo vizualno zmogljivost v igrah, ki na PC-jih morda ne delujejo optimalno.
Od napovedi PS5 Pro se številni uporabniki sprašujejo, ali se splača nadgradnja srednje generacije konzole ali pa je bolje investirati v zmogljivejši osebni računalnik. Vendar primerjava ni vedno enostavna. Digital Foundry je namignil, da bi lahko PS5 Pro postal nekakšna naprava, ki bi jo igralci PC iger lahko izbrali prav za naslove, ki so na njihovih računalnikih slabo optimizirani.