GTA 6 se že zdaj zdi obsežna in vizualno impresivna igra, sodeč po prvem napovedniku, ki ga je podjetje Rockstar Games predstavilo javnosti. Po več letih razvoja, ki so minila od izida petega dela, je Rockstar Games verjetno nadgradil svoj razvojni motor in vpeljal nove tehnologije za ustvarjanje še bolj realističnih in dinamičnih vsebin v GTA 6.
Te navedbe prihajajo od Obbeja Vermeija, veterana iz Rockstar Gamesa, ki je sodeloval pri kultnih igrah, kot sta GTA San Andreas in GTA 3. V nedavnem intervjuju za YouTube kanal SanInPlay je delil svoje misli o napredku, ki bi ga lahko prinesla nova tehnologija umetne inteligence. Razprava se je začela ob analizi določenega prizora v napovedniku za GTA 6, ki prikazuje plažo polno likov, ki se sproščajo in uživajo v dnevu.
Na prvi pogled ta prizor ne deluje posebno, vendar, kot pojasnjuje Vermeij, gre za tehnološko impresivno stvaritev. Vermeij meni, da je Rockstar Games pri ustvarjanju teh animacij morda uporabil najnovejšo tehnologijo umetne inteligence. Dodal je, da je slišal “nekaj govoric o tem, da naj bi GTA 6 uporabljal precej novo tehnologijo, povezano z animacijo, umetno inteligenco in drugimi področji”.
Čeprav Vermeij ne ponuja trdnih dokazov za svoje trditve, je treba upoštevati, da bi zaradi svojih preteklih povezav v podjetju lahko imel dostop do notranjih informacij. Poleg tega je znano, da je založnik igre GTA 6, podjetje Take-Two, zelo zainteresiran za uporabo umetne inteligence v igrah. Junija letos je izvršni direktor Take-Two, Strauss Zelnick, namignil, da bi umetna inteligenca lahko Rockstarjevim razvijalcem omogočila bolj učinkovito delo. Prav tako je zavrnil pomisleke, da bi umetna inteligenca negativno vplivala na zaposlovanje v industriji, in izjavil: “Niti za trenutek ne verjamem, da bo generativna umetna inteligenca zmanjšala zaposlovanje.”