PS 5

Prihodnja konzola PS6 bo močno temeljila na stroj­nem učenju, ključna pa bo tudi sodelovanje med Sonyjem in AMD pri razvoju tehnologije Project Amethyst. To je v pogovoru z Markom Cernyjem pojasnil Jack Huynh, višji podpredsednik in generalni direktor oddelka za računalništvo in grafiko pri AMD.

Iz istega vira. Dve veji. Ena vizija,” je zapisal Huynh. “Moj dragi prijatelj in soigralec Mark Cerny in jaz sva se nedavno pogovarjala o najini skupni poti, ki jo simbolizirata ti dve polovici ametista, izrezani iz istega kamna.

Project Amethyst je skupen razvojni projekt med PlayStationom in AMD, osredotočen na inovacije v grafiki in igralnih izkušnjah s pomočjo strojnega učenja. V središču projekta sta dva ključna cilja:

  • Oblikovati arhitekturo, posebej optimizirano za obdelavo nalog strojnega učenja v videoigrah.
  • Razviti visokokakovostne nevronske mreže, ki bodo še dodatno premaknile meje grafike v realnem času v igrah.

PlayStation reveals "Project Amethyst" AI partnership with AMD - OC3D

Kot je znano, je AMD FSR 4 nastal v sodelovanju s Sony PlayStation, vendar je to le ena od možnosti uporabe te napredne tehnologije. Po besedah Jacka Huynha bo nova rešitev presegla trenutne omejitve, povezane s kakovostjo grafike.

Ne gre le za teorijo, to je resničnost, ki smo jo razvili skupaj. Od strojne opreme do programske opreme smo ustvarili pametnejše in učinkovitejše rešitve, kot je Super Resolution v FSR 4. Zdaj pa odpiramo novo poglavje s funkcijami, kot sta Frame Generation in Ray Regeneration, ki temeljijo na stroj­nem učenju v FSR Redstone,” pojasnjuje Huynh.

In to je šele začetek. Potencial je ogromen, izjemno ponosni smo na vse, kar smo dosegli doslej. Prihodnost gaminga je svetla in šele začenjamo. Hvaležen sem za to partnerstvo, prijateljstvo in vse, kar nas še čaka.”