Rocksteady, razvijalec priljubljene igre Suicide Squad: Kill the Justice League, je v nedavni izjavi na svoji uradni spletni strani priznal obstoječe težave z dostopom in strežnikom, ki trenutno vplivajo na igralce. Podjetje je izrazilo razumevanje za razočaranje svojih uporabnikov in poudarilo, da je reševanje teh težav njihova “glavna prednostna naloga”. Kljub temu so opozorili, da zaradi kompleksnosti problematike vseh težav “ne bo mogoče rešiti takoj”.
Težave, s katerimi se soočajo igralci, niso posledica enega samega problema, ampak izvirajo iz “več manjših težav, ki na različne načine vplivajo na igralce”. Rocksteady je zagotovil, da se zavedajo nesprejemljivosti situacije za prizadete igralce in da intenzivno delajo na rešitvah. V prihodnjih popravkih se bo ekipa osredotočila na odpravo težav s prijavo in strežnikom, pri čemer prosijo igralce za potrpežljivost in nadaljnje posredovanje informacij prek službe za podporo strankam, kar bo pomagalo pri reševanju težav.
Poleg težav z dostopom in strežnikom se Rocksteady loteva tudi neravnovesja v igri, zaradi katerega morajo igralci odigrati prekomerno število misij v Metropolisu, da pridobijo prometije, potrebne za misije Incursion, Killing Time ali Mayhem. Ekipa načrtuje “precej veliko in temeljito spremembo tega naslova”, začenši z misijo Raising Hell, ki bo igralce za dokončanje stopnje 1 nagradila s 3000 prometiji, z nadaljnjimi stopnjami pa še več. Prav tako so v pripravi spremembe mutatorjev Boom! in Imuniteta na prizadetosti ter možna prenova manj uporabljenih legendarnih predmetov, odvisno od povratnih informacij igralcev.