Človek × Avto × Dom

Xiaomi Corporation je v letu 2024 dosegel izjemne poslovne rezultate. Letni prihodki so narasli za 35 % na 365,9 milijarde RMB, medtem ko se je prilagojeni čisti dobiček povečal za 41,3 % na 27,2 milijarde RMB. V zadnjem četrtletju je podjetje prvič preseglo 100 milijard RMB prihodkov, kar pomeni 48,8-odstotno medletno rast. Prilagojeni čisti dobiček je v tem obdobju dosegel 8,3 milijarde RMB, kar je 69,4 % več kot leto prej.

Leta 2024 so vsi segmenti podjetja beležili visoko rast, podprto s strategijo “Človek × Avto × Dom”. Prihodki od pametnih telefonov so narasli za 21,8 % na 191,8 milijarde RMB, medtem ko je segment pametnih električnih vozil in novih pobud dosegel 32,8 milijarde RMB. Prihodki od IoT in izdelkov za življenjski slog so se povečali za 30 % na 104,1 milijarde RMB.

Leta 2025 Xiaomi krepi svojo prisotnost v ultra-premium segmentu s predstavitvijo Xiaomi 15 Ultra, Xiaomi SU7 Ultra in Mijia Central Air Conditioner Pro. Prodaja Xiaomi 15 Ultra se je na dan lansiranja povečala za več kot 50 % v primerjavi s predhodnikom, medtem ko so prednaročila za Xiaomi SU7 Ultra presegla 10.000 enot.

Human x Car x Home

Xiaomi je v letu 2024 dostavil 168,5 milijona pametnih telefonov, kar predstavlja 15,7-odstotno rast. Po podatkih Canalysa je podjetje že 18 zaporednih četrtletij med tremi največjimi proizvajalci pametnih telefonov na svetu s 13,8-odstotnim tržnim deležem. Na Kitajskem je Xiaomi povečal tržni delež na 15,8 %, kar pomeni štiri zaporedna četrtletja rasti.

Xiaomi je prvič presegel 100 milijard RMB prihodkov v segmentu IoT in izdelkov za življenjski slog. Rast prihodkov v tem segmentu je znašala 30 %, pri čemer so pošiljke klimatskih naprav, hladilnikov in pralnih strojev dosegle rekordne vrednosti. Pošiljke klimatskih naprav so narasle za več kot 50 % na 6,8 milijona enot, hladilnikov za 30 % na 2,7 milijona enot, pralnih strojev pa za 45 % na 1,9 milijona enot.

Xiaomi on X: "The future of connectivity is coming. @XiaomiHyperOS_ is your  gateway to a seamlessly connected world. Embrace the endless possibilities  on Feb 25th at the #XiaomiLaunch! #HumanCarHome https://t.co/zrVVPcHJpm" / X

Prihodki Xiaomija iz internetnih storitev so se povečali za 13,3 % na rekordnih 34,1 milijarde RMB, bruto dobiček pa je dosegel 76,6 %. Število mesečno aktivnih uporabnikov (MAU) je prvič preseglo 700 milijonov, kar je 9,5 % več kot leto prej.

Na področju umetne inteligence Xiaomi krepi svojo strategijo s HyperOS 2, ki združuje HyperCore, HyperConnect in HyperAI za izboljšano povezljivost in napredne AI funkcije. Podjetje je v raziskave in razvoj vložilo 24,1 milijarde RMB, kar je 25,9 % več kot leto prej.

Xiaomi India على X: "🌐 Recently at #MWC Barcelona, we unveiled our core  philosophy driving a new strategic direction: Human x Car x Home. 👤 Human  - Personal tech 🚗 Car -