Podjetje OPPO je bilo že nekaj časa v procesu priprave te spremembe, toda resnični zagon je dobila šele v zadnjih urah, ko so ljudje začeli govoriti o novem logotipu. V preteklih mesecih smo bili priča podobnim spremembam, tudi pri podjetju Nokia. Sprememba logotipa, ki je zaznamoval zgodovino podjetja, je vedno vredna pozornosti s simboličnega vidika. Ampak, kaj je razlog za to spremembo?
Zgodovina Znamke
Kot je prikazano v videoreportaži “The BBK Story”, se je oddelek BBK AudioVideo preimenoval v OPPO leta 2004. Iz podjetja, ki se je osredotočalo na avdio/video sektor (predvajalniki MP3, DVD-ji itd.), se je prelevilo v eno najbolj plodnih blagovnih znamk na trgu pametnih telefonov. Morda pa ni vsem znano, da prvi logotip OPPO sploh ni bil zelen, ampak črn. Črna barva je ostala do leta 2013, ko je bila sprejeta odločitev za prehod na zeleno barvo.
Evolucija Logotipa OPPO
Leta 2019 je bil logotip rahlo prilagojen; pridobil je temnejši odtenek zelene barve in bolj uravnoteženo tipografijo. Ne glede na to, ali govorimo o starem ali novem logotipu, logotip OPPO odlikuje okrogel del črke P, ki je oblikovan v enaki okrogli formi kot črka O.
Sprememba Barve in Vračanje k Korenom
V letu 2023 se na uradnem spletnem mestu in družabnih straneh podjetja OPPO pojavi najnovejša različica logotipa. Ta je tipografsko enaka prejšnji, vendar zamenjuje zeleno barvo s črno, s čimer se vrača k izvorni enobarvni izbiri. To je odločitev, ki jo je OPPO sprejel brez posebnega napovedovanja, vendar se je o tem izpostavilo zaradi številnih vprašanj, ki so bila naslovljena na Weibo. Podjetje je pojasnilo, da novi logotip prinaša bolj prefinjen, minimalističen in sodoben videz.
“Zelena Ni Izgubljena”
Za večino podjetij oblikovne spremembe, kot je ta, pomenijo pridobitev vsestranskosti, saj je črno-beli logotip veliko lažje kombinirati z vsakim kontekstom. OPPO pa je izpostavil, da bo zelena barva ostala ključni del identitete blagovne znamke in se bo uporabljala v “interaktivnih vizualnih zasnovah za obogatitev vsakega prizora, kjer se blagovna znamka srečuje z uporabniki”.