PlayStation, v vseh svojih domačih inkarnacijah, je bil vedno sinonim za konstantno visoko prodajo, občasno doseganje vrhunskih prodajnih rezultatov (kot v obdobju PS2). Toda PlayStation 5 predstavlja posebno zgodbo za predsednika Sony Interactive Entertainment, Jima Ryana. Ta konzola je bila namreč predstavljena sredi COVID-19 pandemije, ob trenutku največjega pomanjkanja elektronike do sedaj, s številnimi dejavniki, ki so zahtevali agresivno strategijo.
Izjava Predsednika Sonyja ob Preboju 40 Milijonov
Ryan je v današnji objavi na blogu PlayStation čestital skupnosti in se ji zahvalil za dosego zgodovinskega mejnika 40 milijonov prodanih enot.
“S podporo oboževalcev sistema PlayStation smo dosegli mejnik 40 milijonov prodanih enot PS5 igralcem od začetka prodaje. Naši skupnosti se iskreno zahvaljujemo, saj bi bil brez vas ta dosežek nemogoča naloga,” je povedal Ryan.
Najbolj Priljubljene Igre Na PlayStationu 5
Zagotavljanje kakovostne vsebine ostaja naša prednostna naloga. Sistem PS5 smo lansirali z najboljšim katalogom naslovov v naši zgodovini, ki sedaj vsebuje več kot 2 500 iger, od inovativnih neodvisnih iger do priljubljenih AAA uspešnic. Med njimi so naslovi kot so Final Fantasy XVI, Diablo IV in Street Fighter 6, ki so samo v zadnjih nekaj mesecih obogatili igričarsko izkušnjo uporabnikov PS5.
Izbor 40 Najljubših Iger Na PS5
Od začetka prodaje PS5 so igralci uživali v vrsti fantastičnih naslovov, ki dokazujejo, da so videoigre lahko tako globoke in ustvarjalne kot vsi drugi mediji zabave. Predstavljamo vam 40 iger, za katere so igralci PlayStationa glasovali kot svoje najljubše.
Uspeh PlayStationa 5 Tudi Zaradi Iger Drugih Platform
Za uspeh konzole PS5 ni zaslužna le vrhunska in ekskluzivna ponudba iger, kot so Gran Turismo 7, Horizon Forbidden West ali The Last of Us. Pripomogla so tudi znana imena iger, ki so na voljo na drugih platformah, a jih uporabniki PlayStationa z veseljem odkrivajo in igrajo na Sonyjevi konzoli. Med njimi sta Disco Elysium in Doki Doki Literature Club, igri, ki sta sicer bolj doma v ekosistemu osebnih računalnikov.