Super Bowl ni le največji športni dogodek v Združenih državah Amerike, temveč tudi izjemna platforma za oglaševanje, kjer si globalne blagovne znamke prizadevajo pritegniti pozornost z inovativnimi in čustveno nabitimi oglasi. Med letošnjimi oglaševalskimi vrhunci je bil tudi Googlov oglas za umetno inteligenco Gemini. Vendar pa je kmalu po predvajanju oglasa vzniknilo vprašanje: ali je Google znova uporabil umetelno prirejene posnetke, da bi napihnil sposobnosti svoje umetne inteligence?
Google se že dalj časa sooča s kritikami glede prikazovanja umetne inteligence v luči, ki ne odraža njene dejanske zmogljivosti. Od predstavitve sistema Bard do njegove nadgradnje v Gemini je podjetje večkrat predstavilo posnetke, ki naj bi prikazovali funkcije, ki so bile v resnici še v razvoju ali so bile močno olepšane. Zdi se, da je tudi tokrat, z oglasom za Gemini na Super Bowlu, sledilo podobni strategiji.
V oglasu, ki promovira integracijo umetne inteligence Gemini v okolje Google Workspace, je prikazan primer ustvarjanja opisa za sir Gouda na spletni strani proizvajalca sira. Poanta oglasa je jasna: Gemini omogoča hitro in učinkovito ustvarjanje vsebin. A prav ta trditev se je izkazala za sporno. Besedilo, ki naj bi bilo generirano s strani umetne inteligence, je namreč že vsaj od avgusta 2020 objavljeno na spletni strani proizvajalca. To pomeni, da ga ni ustvaril Gemini, temveč človek, kar postavlja pod vprašaj verodostojnost oglasa.