google gemini Super Bowl

Super Bowl ni le največji športni dogodek v Združenih državah Amerike, temveč tudi izjemna platforma za oglaševanje, kjer si globalne blagovne znamke prizadevajo pritegniti pozornost z inovativnimi in čustveno nabitimi oglasi. Med letošnjimi oglaševalskimi vrhunci je bil tudi Googlov oglas za umetno inteligenco Gemini. Vendar pa je kmalu po predvajanju oglasa vzniknilo vprašanje: ali je Google znova uporabil umetelno prirejene posnetke, da bi napihnil sposobnosti svoje umetne inteligence?

Google's Super Bowl Ad Shows Off Its Gemini AI—Except It's Wrong

Google se že dalj časa sooča s kritikami glede prikazovanja umetne inteligence v luči, ki ne odraža njene dejanske zmogljivosti. Od predstavitve sistema Bard do njegove nadgradnje v Gemini je podjetje večkrat predstavilo posnetke, ki naj bi prikazovali funkcije, ki so bile v resnici še v razvoju ali so bile močno olepšane. Zdi se, da je tudi tokrat, z oglasom za Gemini na Super Bowlu, sledilo podobni strategiji.

V oglasu, ki promovira integracijo umetne inteligence Gemini v okolje Google Workspace, je prikazan primer ustvarjanja opisa za sir Gouda na spletni strani proizvajalca sira. Poanta oglasa je jasna: Gemini omogoča hitro in učinkovito ustvarjanje vsebin. A prav ta trditev se je izkazala za sporno. Besedilo, ki naj bi bilo generirano s strani umetne inteligence, je namreč že vsaj od avgusta 2020 objavljeno na spletni strani proizvajalca. To pomeni, da ga ni ustvaril Gemini, temveč človek, kar postavlja pod vprašaj verodostojnost oglasa.