Mladi se vse bolj oddaljujejo od klasičnega koncepta televizije z vnaprej določenimi programi in oddajami v živo. Namesto tega dajejo prednost vsebinam na zahtevo, ki jih lahko spremljajo kadar koli in kjer koli želijo. Čeprav je ta postopna sprememba sprva kazala na vpliv pametnih telefonov, je zdaj postalo uradno “YouTube je nova televizija vsaj v ZDA“. Izvršni direktor priljubljene platforme za videoprenose je namreč objavil, da je število ogledov prek televizorjev končno preseglo oglede prek pametnih telefonov.

V objavi na uradnem blogu je Neal Mohan, direktor YouTuba, razkril ambiciozne cilje za leto 2025 “ob 20. obletnici platforme” in hkrati delil ključno informacijo, ki jasno kaže, kako močno se je YouTube zasidral v vsakdan milijonov uporabnikov po svetu, še posebej v Združenih državah.
V zadnjem letu so ogledi YouTube vsebin prek pametnih televizorjev in naprav, kot so set-top boxi, prvič presegli oglede prek telefonov (merjeno po času gledanja). Po podatkih analitskega podjetja Nielsen je YouTube že drugo leto zapored platforma z največjim skupnim časom gledanja v ZDA. YouTube je tako dejansko postal sodobna različica klasične televizije, vsaj na ameriškem trgu.

Najnovejše podatke iz meseca maja potrjuje tudi poročilo Nielsna, ki razkriva, da je gledanost klasične televizije (vključno s kabelsko) padla na 44,2 %, medtem ko je gledanost pretočnih storitev narasla na 44,8 %. Med vsemi platformami izstopa YouTube s kar 12,5 % deležem, kar je skoraj dvakrat več kot Netflix, ki je dosegel 7,5 %, sledil pa je Disney Plus s 5 %.
To je izjemen mejnik za YouTube, še posebej glede na to, da se cene naročnin Premium še naprej višajo, medtem ko so oglasi na brezplačni različici vse bolj vsiljivi.